سوالات متداول

سوالات متداول در سایت مایترونیک

1- هزینه ارسال سفارشات فروشگاه مایترونیک به چه صورت است ؟

هزینه ارسال سفارش به عهده مشتری می باشد. ارسال سفارش به چهار روش تیپاکس (پس کرایه)، پست، پیک در تهران و باربری به شهرستان ها می باشد.

2- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

3- دقیقا پس از سفارش چه اتفاقی می افتد؟

بعد از ثبت سفارش توسط مشتریان گرامی، کارشناسان مایترونیک سفارش را بررسی نموده و با موجودی انبار تطبیق می دهند اگر نوسان قیمتی وجود داشته باشد به مشتری اطلاع خواهند داد و بعد از واریزی مبلغ فاکتور توسط مشتری کالا را آماده ارسال کرده و به چهار روش گفته شده برای مشتری ارسال می کنند.

4- آیا مشتری یک فاکتور برای سفارش دریافت می کند؟

بله، در حساب کاربری و در ایمیل مشتریان( اگر ایمیل خود را وارد کرده باشند ) فاکتور برایشان ارسال خواهد شد هم چنین یک فاکتور همراه کالا در بسته بندی آن ها قرار خواهد گرفت.

5- آیا برای خرید از مایترونیک، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

6- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار می گیرد در صفحه پیگیری سفارش شما می توانید سفارشات خودتان را بررسی بفرمایید.

7- بعد از پرداخت مبلغ فاکتور چه کاری انجام دهم ؟

شما می توانید با شماره های در سایت تماس بگیرید یا در واتس اپ اطلاع دهید تا سفارش شما بسته بندی شده و برای ارسال تحویل شرکت مربوطه گردد.

8- لیست علاقه مندی ها چیست؟

یک لیست برای قرار دادن محصولات خود به عنوان محصول مورد علاقه برای خرید های قبلی می باشد.

9- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

10- آیا شما اپ هم دارید؟

بله گروه مایترونیک اپ اندروید اختصاصی خود را دارد.

11- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، اما به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏می توانند سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

12- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.